Negu Jokoen egun handia iruditan

Ostiralean, urtarrilaren 27an, izan genuen Negu Jokoen egun handia. Goiz-goizetik hasi zen festa Mintxetan krosarekin eta hainbat kirol txapelketaren eta tortilla txapelketaren ondoren, antzerkiarekin eta dantzekin amaitu zen institutuan. Handik aurrera batxilerrekoek Sigman bazkariarekin, Maalan txarangarekin eta gaztetxean Mugi panderoa taldearen kontzertuarekin jarraitu zuten. Jarraian ikastetxean editatutako youtubeko bideoa duzue. Azpian, berriz, Barrenekoek IMHn eta, batez ere, ElgoibarBHIn hartutako irudiekin egindako bideoaren esteka.

Literatura sariak banatuz hasi gara Negu Jokoak ospatzen

Atzo, urtarrilaren 26an, banatu genituen Negu Jokoetako literatura sariak. Parte hartzaile guztiak aretoan bildu eta euren lanen liburuxka eta bonboiak jaso zituzten; irakasleen eta ikasleen epaimahaiak saritutakoek horiez gain, puntu mordoa ere zakuratu zuten. Jarraian sari banaketako irudiekin osatutako laburpen bideoa duzue; baita literatur lan guztiak eta atzoko argazkiak biltzen dituen liburuxkaren esteka ere.

Weborriaren eskuin aldean dagoen Letren txokoan ere ikusgai dago pdf-an liburuxka.

Puntu banaketak gaur izango du jarraipena egunean zehar egingo diren kirol, sukaldaritza, dantza zein antzerki probetan.

Habia taldekoak gurean

Abenduaren 19an, astelehena, MUSIKARIAK IKASTETXEETAN programaren baitan, Maia Iribarne eta Amaia Hiriart izan genituen institutuan. Biak HABIA taldeko partaideak dira. Maiak biolina jotzen du eta Amaiak, berriz, biolontxeloa. Ildo honetan, hainbat azalpen interesgarri entzuteko eta musika zoragarriaz gozatzeko aukera izan zuten 3. DBHko ikasleek zein 1.
Batxilergoko ikasle batzuek. Gainera, musikarien erritmora abesten ere jardun zuten, abesbatzakoak balira bezalaxe. Oso aberasgarria izan zen esperientzia eta ikasleek primeran pasa zuten. Eskerrik asko, Maia eta Amaia!

Plaka litosferikoak, STOP MOTIONak

Abenduan zehar, 4. DBHko Biologia eta Geologiako ikasleek plaka litosferikoen inguruko hainbat bideo muntai egin zituzten. Bideoan, plaka litosferiko mota ezberdinen arteko maketak osatu dituztela ikus daiteke eta hauei hainbat argazki ateraz mugimendua sortu diete, Stop Motion-a alegia. Horrez gain, audioz mugimendu mota bakoitzaren azalpena gehitu da.

Eskubiko aldean dagoen “bideo” ikonoan klikatuz beste 8 bideoak horiek ikus daitezke eskolako youtube kanalean.

Festan agurtu dugu urtea

Elgoibar BHIn festa nagusitu da urteko azken eskola-egunean, batxilergoan lehen hiru orduetan eskolak eman ondoren hasi dira hamaiketakoaren eta musikaren inguruko ekitaldiak eta DBHn goiz-goizetik, 09:00etatik, bildu gara hamaiketakoen eta euskaraokearen aitzakian. Urtekariak ere banatu dira eta baserritar jantziz etorri gara gehienok.

Oporretan gara, beraz!

Eguberri eta urteberri on, guztioi!

Irudian batxilerreko ikasleen ospakizuna eta behean DBHkoen jaialdiaren bideoa.