Notak eta Hutsegiteak.

institutuko webguneak

Blogen Logoa

KAMIXETAK ETA SUDADERAK.

Institutuko SUDADERAK (15€) eta KAMISETAK (5€) atera ditugu!
biak S / M / L / XL tamainatan.
Interesatuta baldin bazaude Tutorearekin hitz egin ezazu!

liburutegia

2020-21 Ikasturtearen Hasiera

Familia eta ikasle agurgarriak /Estimadas familias y alumnas, alumnos:

Ohar honen bitartez jakinarazten dizuegu irailaren 7an Elgoibar BHIko 2020-21 ikasturtearen aurkezpena burutuko dela goizean zehar. Irailaren 1.astean beste e-maila jasoko duzue aurkezpen orduaren eta taldekatzearen berri zehatza jasotzeko.

Mediante esta nota les informamos de que a lo largo de la mañana del día 7 de septiembre se celebrará la presentación del curso académico 2020-21 en el IES Elgoibar. La 1ª semana de septiembre recibirán otro mensaje con la noticia del grupo y la hora a la que debe acudir la alumna, el alumno.

Zuzendaritza /Dirección

Unibertsitaterako sarbide-proba gainditu dute Elgoibar BHI ikastetxetik aurkeztu ziren ikasle guztiek

Sekula baino beranduago amaitu dute ikasturtea Batxilergoko ikasleek, koronabirusaren pandemiaren ondorioz. Emaitzak ikusita, baina, merezi izan die eginiko ahaleginak.

IES Elgoibar BHI institutuko 107 ikaslek egin dute aurten Unibertsitatera sartzeko proba eta guztiek gainditu dutela jakinarazi dute ikastetxetik. Era berean, institutuko bost ikaslek lortu dituzte aurten ohorezko matrikulak. Honako hauek dira: Uxue Egaña Unanue, Elaia Oiartzabal Zinkunegi, Jone Alonso Nogales, Miren Etxezarreta Mendikute eta Alain Rodríguez Martija.

Aurten diploma banaketa ekitaldirik gabe eta ikasbidaiarik gabe gelditu dira Batxilergoko ikasleak.

Ohorezko matrikulak urtez urte Elgoibarko Institutuan: 20192018 - 2017 - 2016 - 2015 2014 - 2013 - 2012 - 2011 - 2010 2009 - 2008 2007 2006

Iturria:Barren.eus

2. DBHkoen liburu musikatuak ikusgai daude

Elgoibarko III. Idazlan Lehiaketako sariak banatu dira

Aste honetan Elgoibarko III. Idazlan Lehiaketako sariak banatu dituzte, beharrezko segurtasun neurri guztiekin. Ekitaldi berean iazko idazlan sarituen liburua ere aurkeztu zen.

Irudian, Elgoibar BHIko DBH zein Batxilerreko eta Elgoibarko Ikastolako sarituak alkatearen hitzei adi.

Eusliderrek Errezeta Lehiaketa eta Emoji Lehiaketa antolatu diztuzte

Elgoibar BHIko eta Elgoibarko Ikastolako ikasleek Errezeta Lehiaketa eta Emoji lehiaketa antolatu dituzte. Bertan parte hartzeko errezetenean 3. DBHkoa behar da izan eta errezeta baten ikus-entzunezkoa grabatu beharko da eta emojienean DBHko mailaren batekoa izan beharko da eta emotikonoen esanahiak asmatu beharko dituzte.

Argibide gehiago hemen datoz: https://barren.eus/albisteak/euskara/5466-emoji-eta-errezeta-lehiaketak-antolatu-dituzte-elgoibarko-eusliderrek

Iturria: Barren

Ikastetxeko telefono zenbakia:

...eta FAX zenbakia:

Ikastetxeko Argazkiak eta Bideoak:

Irudiak Bideoak

Uneko Gunearen Egutegiak

Iradokizunak, kexak eta erreklamazioak.

IKT Erdi Maila

Logo AenorKalitatea Hezkuntzan