Ostiralean banatuko dira literatura sariak eta liburuxkak

Azaroan ikastetxean bertan egindako literatura lehiaketako lanak, irakasleek eta ikasleek epaitu ondotik, liburuxka bihurturik banatuko dira ostiralean, lan horietako alerik onenak saritzearekin batera. Banatze ekitaldia ostiral honetan, urtarrilaren 28an, izango da Ezenarro eraikineko aretoan; 12:00etan Batxilerrekoena -parte-hartzaileek soilik bertaratu beharko dute- eta 12:45ean, DBHkoena. DBHkoena geletan streaming bidez jarraituko dute parte hartu ez dutenek. Aurten ere, literatura lehia honek osasuntsu dagoela erakutsi du, Batxilerrean 49 eta DBHn 83 partaide izan baititu.

Irudian, batxilerreko ikasleak idazlanak eta poemak idazten, 2021eko azaroan.

German Urteaga, BATXI 2ko Psikologiako ikasleekin

Filosofia mintegitik hitzaldi berezia prestatu izan genuen abenduan 2. Batxilerreko Psikologia ikasgaiko ikasleentzat. Kasu honetan, German Urteaga psikologoa izan zen hizlaria eta trans munduaren inguruan mintzatu zen, bere esperientzia pertsonala eta bestelako gaiak jorratuz.

Lur eta Ingurumeneko Zientziak

Lur eta ingurumen zientziak irakasgaia duten batxilerreko bigarren mailako ikasleak Zumaiara joan ziren, abenduaren 22an, Flyscha aztertu eta, Algorri interpretazio zentroan, Euskal Herriaren historia geologikoaren inguruko zenbait jarduera burutzera.

GABONETAKO JAIALDIA

Giro ezin hobean hartu ditugu Gabonetako oporrak. Eguraldia lagun, abesti eta dantza ikusgarriez goxatu dugu eguna.

Argazki gehiago eskubian duzuen kamera ikurrean klikatuz ikus ditzakezue.

Txirrinduaren inguruko proiektuaren aurkezpena

Abenduaren 13, 14 eta 15ean, DBH1eko hiru geletako ikasleak, IMHko ikasle batzuen proiektua ezagutzeko aukera izan dute.

Txirrindu elektrikoak diseinatu eta sortzeko proiektuaren berri izateaz gain, ikasleek beraien txirrinduekin proba ezberdinak, "ginkana", egiteko aukera ere izan dute.