KONTAKTU TELEFONOA:

institutuko webguneak

Blogen Logoa

KAMIXETAK ETA SUDADERAK.

Institutuko SUDADERAK (15€) eta KAMISETAK (5€) atera ditugu!
biak S / M / L / XL tamainatan.
Interesatuta baldin bazaude Tutorearekin hitz egin ezazu!

liburutegia

Musikaleko ikasleen Proiektua

Elgoibar BHIko Batxiller Musikaleko ikasleen proiektua da filma hau, Arte Eszenikoen irakasgairako. Seikilosen epitafioaren kanta zazpi instrumentuk eta lau ahotsek interpretatzen dute, grekotik euskerara itzulitako kanon moduko bertsioan.

Europako lehenengo partitura dugu hau, grekerazko testu batekin batera, eta epitafio batean dago, Seikilos izeneko gizon batek Euterpe izeneko emakume bati zuzendua.

Gure filman Euterpe bera mintzatzen zaio pertsona maitatu baten heriotzagatik tristura pairatzen duten gizaki orori, berari, hil ostean, Seikilosek zuzendutako hitzak erabiliz.

Eskola Kontseiluaren Berritzea

Aurten  Eskola Kontseiluaren berritze prozesua eman behar dugu eskolan.

Horretarako hauteskundeak izango dira bertan parte hartzea nahi duten gurasoen artean.

Hemen duzue prozesu guztiaren nondik norakoa: Sakatu Hemen

Gurasoak hauteskundeetan parte hartzeko Wordeko formularioa ere bertan jeitsi dezakezue: Sakatu Hemen

Beka ez unibertsitarioak 2020-21

Bekak eskatzeko epea irekita dago, 2020ko urriaren 9-tik azaroaren 9ra arte.

Eskaera egiteko, bi aukera daude:
•    Ikastetxean
•    On-line:  https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2020/nouni/web01-tramite/eu/
Aurreko ikasturtean bekadun izan zirenei, eskaera-orria emango zaie etxera eraman, datuak egiaztatu, sinatu eta institutura bueltatu edo on-line balioztatu dezazuen.
Beste norbaitek eskatu nahi badu, egin eskaera on-line edo ikastetxean (bulegoan edo tutorearen bitartez).

COVID-19ak sortutako egoera

COVID-19 pandemiak gu ere harrapatu gaitu.

Lehenengo batxilergoko 6 gelak (1A, 1B, 1C, 1D, 1E eta 1F) eta bertako 163 ikasleak etxean ditugu konfinatuta.

Gutxigorabehera hamar bat egun egindo dituzte etxean, bigarren PCRaren emaitzak jakin arte.

Espero dugu denak ere ahalik eta azkarren geure artean izatea ikastetxean  (eta gehiagotan konfinatu beharrik ez izatea...)

1. eta2. DBHkoak Zumaian

Urriko 1. astean zehar 1. eta 2. mailako ikasleak kohesioa lantzeko ireteerak egiten ari dira. Irteeraren barruan piraguan ibili dira eta herria bisitatu dute.

Ikastetxeko telefono zenbakia:

...eta FAX zenbakia:

Ikastetxeko Argazkiak eta Bideoak:

Irudiak Bideoak

Uneko Gunearen Egutegiak

Iradokizunak, kexak eta erreklamazioak.

IKT Erdi Maila

Logo AenorKalitatea Hezkuntzan