Kontaktu Telefonoa:

Notas y Faltas de Asistencia.

Cursos Virtuales

Páginas del instituto

Blogen Logoa

CAMISETAS Y SUDADERASETA SUDADERAK.

Tenemos sudaderas (15€) y camisetas (5€)  del insti!
en las tallas  S / M / L / XL.
Quien esté interesado que hable con su tutor!

Gure Liburutegia

ONGI ETORRI ARREITURRERA

Aurten, Covid-19a dela eta, 2009ko ikasleak ezin izan dira etorri instututua bisitatzera, orduan DBH2koek bisita birtual hau prestatu dizuete!

INSTITUTUKO MURALA

Institutuko patioaren berrikuntzaren ondoren, 3.DCko ikasleek aurrez aurreko horman MURAL ikusgarria egin dute. Horretarako, hilabetean ibili dira jo ta ke Leire eta Belenen gidaritzapean.
Prozesua ikusteko bideoari begiratu.

Letren Txokoa

Latin irakasgaian Virgilioren “Eneida”ren pertsonaiak diren Dido eta Eneasen inguruan Ainhoa Gallok egindako idazlana ikusgai duzue letren txokoan. Alicia irakasleak aukeratu du oso lan polita iruditu zaiolako.

FLISHERA IRTEERA

Apirilaren 30ean Zumaia eta Mutriku artean dagoen Flysha ezagutzera joan ginen Z.I.G gelakoak. Zumaiara trenez joan ginen eta bertan itsasontzian paseatu genuen arduradunak gauza interesgarriak kontatzen zizkigun bitartean. Itsasoa bare bare topatu genuen, eskerrak!!!!

Batxilerreko ikasleen bideo berria

"Certamen Hermes" izeneko lehiaketarako filma bat egin dute Batxiller 1. mailako Latineko ikasleek, eta Batxiller 2. mailako  Arte Eszenikoetako ikasleek BSO osatu dute.

Filman Elgoibarren dagoen estatua baten mitoa narrantzen da: Ikaroren greziar mitoa, hain zuzen ere. Aldi berean, Marko Aurelioren hausnarketa estoikoak daude, enperadore erromatar horren garaiko pestea testuinguru historikoa delarik: gure garaiko koronabirusari aurre egiteko, II. mendean baino tresna gehiago dagoen arren, estoizismoak batez ere laguntzen du.